Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie společnosti Ambiente v letech 2012-2017
Kučerová, Vlaďka ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na popis komunikace gastronomické společnosti Ambiente restaurants, která zahrnuje přes dvacet různorodých restaurací v celé České republice. Důvodem, proč jsem si vybrala právě Ambiente restaurants je fakt, že disponují interním marketingovým oddělením, které se stará o komunikaci všech značek. Jedná se tak o jedny z mála místních gastronomických provozů, které využívají metod marketingové komunikace a public relations. Strukturálně se práce rozděluje na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve obsahuje obecnou charakteristiku důležitých marketingových pojmů. Konkrétně se jedná o pojmy public relations, osobní public relations, marketingová komunikace, branding, sociální sítě, content marketing a nepříliš známý food marketing. Dále práce přibližuje historii a současnost společnosti. Navazující kapitola je věnována české a zahraniční konkurenci. Příkladů z české konkurence je trochu více, protože se častokrát konkurence dokáže hodnotově rovnat pouze s jedním podnikem, nikoliv s celým konceptem. Oproti tomu u zahraniční konkurence uvádím pouze podniky newyorského kuchaře Davida Changa, který otevřel přes dvacet různorodých restaurací během posledních dvaceti let, stejně tak jako majitel Ambinete restaurants, Tomáš Karpíšek. Praktická část zpočátku poodkrývá...
Prolínání mediálního a marketingového obsahu na příkladu společnosti Ambiente
Červenka, Jan ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá prolínáním žurnalistického a marketingového obsahu na příkladu společnosti Ambiente Restaurants, konkrétně jejího firemního blogu Jídlo a radost, který v roce 2015 vznikl primárně k propagačním účelům. Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jaké postupy při tvorbě obsahu redakce blogu Jídlo a radost používá, odkud redaktoři blogu získávají informace a zdali je jejich redakční rutina srovnatelná s tou v klasických vydavatelských domech. Zároveň práce zkoumá, kdo čtenáři blogu Jídlo a radost jsou, jak vnímají obsah, který společnost Ambiente Restaurants publikuje, zdali je pro ně blog Jídlo a radost primárním zdrojem informací o gastronomii a zdali informacím z blogu důvěřují. Praktická část této diplomové práce obsahuje smíšený výzkum, který uplatňuje dvě výzkumné metody. První je kvantitativní metoda dotazníkového šetření, ve kterém byli dotazováni čtenáři blogu Jídlo a radost. Druhá je metoda kvalitativní, a to konkrétně polostrukturovaný rozhovor s vedoucí komunikace společnosti Ambiente Restaurants Šárkou Hamanovou. Data z výzkumu této diplomové práce byla použita pro zodpovězení pěti hlavních výzkumných otázek.
Komunikační strategie společnosti Ambiente v letech 2012-2017
Kučerová, Vlaďka ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na popis komunikace gastronomické společnosti Ambiente restaurants, která zahrnuje přes dvacet různorodých restaurací v celé České republice. Důvodem, proč jsem si vybrala právě Ambiente restaurants je fakt, že disponují interním marketingovým oddělením, které se stará o komunikaci všech značek. Jedná se tak o jedny z mála místních gastronomických provozů, které využívají metod marketingové komunikace a public relations. Strukturálně se práce rozděluje na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve obsahuje obecnou charakteristiku důležitých marketingových pojmů. Konkrétně se jedná o pojmy public relations, osobní public relations, marketingová komunikace, branding, sociální sítě, content marketing a nepříliš známý food marketing. Dále práce přibližuje historii a současnost společnosti. Navazující kapitola je věnována české a zahraniční konkurenci. Příkladů z české konkurence je trochu více, protože se častokrát konkurence dokáže hodnotově rovnat pouze s jedním podnikem, nikoliv s celým konceptem. Oproti tomu u zahraniční konkurence uvádím pouze podniky newyorského kuchaře Davida Changa, který otevřel přes dvacet různorodých restaurací během posledních dvaceti let, stejně tak jako majitel Ambinete restaurants, Tomáš Karpíšek. Praktická část zpočátku poodkrývá...
Franchising se zaměřením na gastronomii
Burianová, Iveta ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Teoretická část představí charakteristiku franchisingu a způsob založení franchisového podniku, včetně popisu důležitých dokumentů. Tato část současně zdůrazní hlavní výhody a nevýhody plynoucí z této metody podnikání. Praktická část se zaměří na franchising v praxi. Na příkladu konkrétní společnosti zaměřené na gastronomii (Ambiente) ukáže způsob jeho fungování, výhody a nevýhody a postup při otevření nové franchisové pobočky, včetně marketingových a jiných služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.